lauantai 11. huhtikuuta 2020

Lankalauantaita



Lankalauantaina heräsin auringonpaisteeseen hyvän yöunen jälkeen virkistyneenä. Sauna oli edellisenä iltana tehnyt tehtävänsä.

Tänään heräsin ajoissa ja ihailin valon leikkiä salin keltaisella seinällä. Muistelin pimeistä pimeintä talvea ja nautin lisääntyneestä valosta. Menemme kohti valoisia öitä ihastuttavalla vauhdilla.

Aamuvarhaisella tunsin, että tästä tulee energinen päivä ja oloni tuntui kevyeltä.

Tänään pidän itsestäni ja meistä hyvää huolta. Minulla on me ja selviämme yhdessä.

Päivänä, jolloin olin kotona, en kaivannutkaan turkoosia merenvälkettä tai auringon paahdett hiekkaisella iholla. Minulle riitti hyvin tämä keittiö ja koiran iloinen tervehdys aamusella.
Meidän kaikkien lämpö, joka huokuu näiden seinien sisäpuolella ja kevääseen heräävässä puutarhassa.

Tänään lankalauantaina keskityn siihen, mitä minulla on.

Rakkauteni, joka on kuin meren korkea aalto rannan kivien yli pyyhkivä, sielun syvyyksiin virtaava.

Olen kiitollinen siitä, mikä ympärilläni elää ja vahvistaa minua.

Tänään arjen pienet asiat ovat merkityksellisiä. Kukka piirongin päällä, puurokattila ja kahvikuppi.

Päivänä kun olin kotona ja kaikki tämä ennen kello kahtatoista.

Pidetään huolta itsestämme ja läheisistä!

Aurinkoista lankalauantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti